Aste hauetan ikasleak haiek landu duten gaien aurkezpenak egiten ari dira movie maker, power point, antzerki eta abarren bitartez. Talde bakoitzak landu dituen gaiak honako hauek izan dira:
1) Teknologia berriekiko fobiak eta beldurrak.
2) Irakasleak dituzten arazoak teknologia berriekin.
3) Europako politikak.
4) Hezkuntzan teknologiek duten inportantzia.
5) IKT-ak eskolan sartzeko egon behar den antolakuntza.
6) IKT-ak eskoletan egonda, zer nolako parte-hartzea duten umeek.
7) Teknologiak eskolan sartzearen prosezua.
8) Teknologiek gizartean eta hezkuntzan izan duten bilakaera.
9) Irakaskuntzan IKT-ek eragin dituzten aldaketak.
10) Teknologiak nola txertatu hezkuntzan.
11) IKT-ak eskolatan zein eratan sartu diren.
12) IKT.en inguruko gaitasunak.
13) IKT-en aurrean irakasle eta ikasleen dakitena.
14) Teknologia berrien garrantzia.
15) Gure kulturan teknologiek duten balioa.
Honako hauek dira gutxi-gorabehera landuko diren gaiak. Orokorrean, IKT-ekin lotura duten teknologiek gaur egunean izan duten eragin sozial orokorra.
Hien aurkezpena egiten lehenak izan direnak Deiene Malaxetxebarria, Olatz Monasterio eta Maialen Munduate izan dira. Hien testuak gure berbera da, beraz ez dut ezer berririk azalduko.
Hurrengo astean, 2011ko azaroaren 11n, aurkezpen gehiago eman ziren, hauek izan ziren aurkeztu zituztenak eta zein gai aurkeztu zituzten:
1.- Amaia Oleaga, Nerea Otazua eta Marta Omagogeaskoa.
GAIA: Teknologia berriak.
- Urteetan zehar hainbat teknologia tresnek ( telefonoak, ordenagailuak..) izan duten eboluzioa.
- Teknologiak eskolan barneratzeko prozesua: eEUROPE plangintza.
2.- Miren Iriondo, Itziar Lasarte eta Julene Lapatzagortazar.
GAIA: Eskola 2.0.
-Ipuin edo antzezlan baten biden 2.0ari buruzko kritika bat egin nahi izan dute. Nola aldatzen ari da mundua berrikuntza hauen ondorioz?
3.- Amaia Souto, Jokin Uriarte, Asier Vieites, Amaia Urizar eta Oihane Vega.
GAIA: Baliabide teknologikoen eta hezkuntza baliabideen antolakuntza.
- Teknolgiak hezkuntzan sartzen hasiko dira, beraz aldaketa batzuk eman beharko dira. IKT eredu desberdinak daude: kontrolatua, elkarlanaren aldekoa eta baloreen aldekoa.
4.- Anartz Ugarte, Ander Hernandez, Elena Jauregi, Oihana Marzana, Iker Uribarren eta Peru Vidal.
GAIA: Informazioaren gizartea, teknologia eta hezkuntza.
-Informazioa ezinbesteko bihurtu den gizarte hau ulertzeko 4 era: merkantilista, kritiko politikoa, teknozentrista eta apokaliptikoa.
5.- Elena San Miguel, Raquel Sanz et Eider Valderrey.
GAIA: Ordenagailuak, emozio sortzaileak.
- Zer nolako garrantzia dute ordenagailuek espezifikoki eta teknolgiak berriek orokorrean ikasle eta irakasleengan?
- Irakaslea bitartekaria da, lanaren prozesu guztia ikusten eta jarraitzen du eta haurrekin harreman zuzena du, hauen autonomia zabalduz.
- Badaude hala ere, teknofilia eta teknofibia duten haurrak ere.
6.- Ander Navarro, Eneko Olabarria eta Peio Ugarte.
GAIA: Teknologia berriak eskolan.
- Gizartean aldaketak ematen diren heienean, eskolan ere aldaketa horiek jarraitu behar dira. Gizartean teknologia berriak ezartzen joan direnez, eskolan haien erabilpena bultzatu behar da haurreri irakatsi ahal izeteko gero kalean aurkituko dituzten arazo ezberdinei aurre egiten.
Egun horietako aurkezpenak horiek izan dira, gero pixka bat errepikatzen doaz, izan ere, guztiok landu ditugu teknologia berriekin zerikusia duten gaiak.
Zer bizi eta sentitzen du bakoitzak aurkezpena egiterakoan?galderaren erantzuna da denok bilatu behar duguna.
No hay comentarios:
Publicar un comentario